Hej Hej

Tjabbalabba :D

Nu kommer det ett inlägg som handlar om ingenting :) Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra nu på No:n för jag är klar med uppgiften, så jag satte mig och bloggade lite. Hoppas att ni uppskattar det.
Jag tänkte bara säga att jag och Sara kommer ha nya namn på bloggen, asså smeknamn. Hon blir Mea och jag blir Nira. Vi kommer skriva typ Hej Då från Nira eller från Mea. Men om ni undrar vem det är som har skrivit inlägget så är det bara att kommentera så skriver vi vem det var. Har ni några frågor så kan ni kommentera det också :D Vi kommer nog ha en frågestund snart, men inte än... Ni får kommentera om det är nåt som ni vill att vi ska ta upp i bloggen.
Ha det skoj från Nira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0