Lata med min data...

Ja, som du säkert förstått på min rubrik.... så har jag bara latat typ hela dagen >_<  Heheh. Som jag skrev i förra inläget hade jag fått en ny TV den har jag kopplat in till min data och nu har jag en jätte stor skärm.... Den är en 40 tums TV. Så det är jätte skönt att använda den! Jag kan sitta i min säng med trådlöst tangentbord och datamus! Det är mjukt och mycket skönt.... mmmm. Nu har jag precis sett klart alla twilight filmerna och jag längtar redan till "Breaking down" Fast det har jag ju gjort länge.... alltså längtat! Det har jag gjort sedan jag såg Eclips på BIO med min kompis :D Men jaja... jag får vänta precis som alla andra. En liten nyhet till dom som inte visste:  Breaking down kommer i November 2011!!!! 



Så det var lite för i dag.... det kanske var tråkigt men i alla fall det blev så i dag :P Tack för mig leverpastej // MEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0