Ingen No!! (kanske) :D /Nira

Hejsan hoppsan!
Jag sitter på golvet utanför Noklassrummet och väntar på att lektionen ska börja.... Egentligen skulle vi ha börjat för typ 25 minuter sen och våran lärare är seeeen! Men iochförsig är det bra! Vi slipper ju Nolektionen :D vår lärare verkar typ vara sjuk eller nåt. :O Aja vi får se om han kommer... JAG FICK PRECIS REDA PÅ ATT VÅR LÄRARE INTE ÄR HÄR IDAG!!!!!!! WOOOHHOOOOOOO!!!!!
Ikväll är det träning :) Jag har skiitont i knät, men jag får väl tejpa. Igår var jag på mammas träningsställe och han berättade hur jag skulle tejpa knät, typ mellan knäskålen och den där knölen i början av smalbenet. Hoppas att det funkar för när jag gick till skolan idag så gjorde det såå ont, jag höll på att ramla :P Hihihi jag gjorde inte det iaf, det var ju bra :D
Åh, juste en sak till... När jag var på Ica Maxi i Häggvik i helgen så låg det ett helt grishuvud i disken! Ett ÄKTA!!!!! det var så äckligt, jag ville inte kolla!
Aja ha det bra!! Puuss Nira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0