Stolt ägare...!

Hej, vem är en stolt ägare?                                 

Jo, det är jag (MEA) som är!
 
Till vad?

Till en riktig systekamera :P

Jaha, vilken sort?

En Eos 1000D

Är det sant?

Ja, det är sant.... <3

I går när jag och min familj åkte för att handla. Så skulle vi först till gamestop för vi ( jag & brorsan) hade fått presentkort där. Vi var där ganska länge och jag köpte några spel..... Efter det så ville min bror åka till elgiganten för han skulle kolla vad en ps3:a kostade. Som tur var låg det ganksa nära och vi åkte dit. När han kollat priset ville han åka men, då skulle mina föräldrar leta efter några filmer dom ville ha.... det var ju REA!!!  Dom hittade dom och nu skulle vi gå. Men på väg ut så såg jag systemkamrena och vi började titta.  Pappa visade en som han sett i tidningen och den blev det....fast jag hade haft väldigt tur det v ar den sista i butiken!!!!!! :D Jag köpte också en väska med saker i ( som tillbehör). När vi skulle betala så fick jag en bok och en typ film på köpet. Dom skulle visa hur man vart bättre på att fota och lära sin kamera... TUR! Och nu är jag jätte glad för jag har längtat jätte länge på att få en systemkamera! <3 LOVE MEA  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0