Mina knäppa kompisar 2 :D

Halluu!!
Här kommer resten!!

Jag hade ju bara bild på två av mina kompisar förut så här kommer några till......
Det här är Bella. Handen där i bakgrunden tror jag är Manda :)
Det här är Fia :)
och det här är jag! ful jag vet men klaga inte.. Snälla??
Ja det var mina kompisar (nästan alla iaf)
det är tre kvar, jag lägger upp bilder på dom i morgon :D
Jag har träning idag och jag hoppas att det ska bli kul. Jag ska få mina strumpor!! Jag har beställt strumpor av min kompis Ebba(bild i morgon) som säljer för att tjäna pengar till sin klass! hoppas att dom är fina. Ebba och hennes pappa kommer och hämtar mig om en timme, jag ska åka med dom till träningen.
Vad har ni gjort/ska göra idag då???
Puss Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0